ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

پاکت های چاپ اختصاصی

سارا اکبری
19 آذر 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پاکت ها ی چاپ اختصاصی
امتیاز بدهید

 

طرح روی جلد و کیفیت چاپ پاکت به اندازه محتویات درون پاکت نامه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است در واقع ظاهر بسته بندی نماینده شما برای مشتریان است و انتقال دهنده حس شما به مخاطبین و مشتریان شما می باشد پس بسیار حائزاهمیت است.

چاپ پاکت

لازم به ذکر است برای هر کسب و کاری همیشه فرصت بازاریابی وجود دارد. یکی از روش های بازاریابی، چاپ پاکت است. استفاده از پاکت نامه برای هر شرکت و سازمانی مهم می باشد و می توان آن را یکی از ارکان اصلی یک شرکت دانست.

 

کسب و کارها و شرکت ها و سازمان های مختلف و تمامی مجموعه هایی که کار خود را به صورت حرفه ای پیش می برند، برای نمایش برند خود از تمامی روش های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنند. یکی از همین روش های تبلیغاتی، استفاده از پاکت های نامه مختص آن مجموعه است که زیبایی و اصالت مجموعه را نشان می دهد.

مزیت های چاپ پاکت اختصاصی 

چاپ پاکت اختصاصی مزیت های زیادی دارد که اولین گزینه ضمانت وفاداری مشتری به برند شما می باشد و در واقع شما تبلیغات مربوط به مارکتینگ را به طور همزمان انجام میدهید.بازاریابی یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از لوگو و برند در بسته بندی محصولات است که کسب و کارها میتوانند با هزینه ای پایین و با چاپ اختصاصی در محصولات بسته بندی این کار را انجام دهند.

 

چاپ لوگو بر روی محصولات بسته بندی مانند پاکت ها، یک ارتباط قوی بین و احساسی بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند و نشان دهنده اهمیت و توجه شما به مشتریان می باشد زیرا شما برای آنها ارزش قایل شده اید و هزینه و زمان بیشتری را صرف نموده اید و همین نکته باعث وفاداری مشتری شما می شود. نکته بعدی تحریک حس بینایی و تصویری مشتریان شما است که در بازاریابی بسیار اهمیت دارد به این گونه که وقتی مشتری لوگوی شما و در برخی موارد یک متن زیبا را بر روی بسته بندی خرید خود میبیند یک فوق العاده ای خواهد داشت و در حافظه تصویری مشتری حک خواهد شد و در موارد زیادی مشتری طبق همین گزینه شمارا به افراد دیگر معرفی خواهد کرد و این نیز یکی دیگر از روش های بازاریابی می باشد.

هزینه تبلیغات و بازاریابی همیشه برای کسب و کارها زیاد است و تضمین نتیجه گرفتن از این روش ها نیز صد در صد نیست بنابراین انتخاب گزینه درست بسیار اهمیت دارد.

 

چاپ اختصاصی روی پاکت های بسته بندی یکی از روش های تقریبا تضمین شده و با هزینه کمتر برای بازاریابی است در این روش همیشه هزینه و تعداد قابل سفارش برای کسب و کارها و شرکت ها جزء دغدغه های اصلی است و همچنین مدت زمان تحویل آن نیز مهم است.

پیشتاز کارتن ایران این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان محدودیتی در سفارش نداشته باشید و طرح و لوگوی خود را بر روی انواع پاکت ها مانند پاکت های حبابدار، پاکت های نایلون مشکی، پاکت لمینه مشکی، پاکت متالایز و همچنین پاکت های گلاسه را نیز  چاپ کنید.

 

همچنین از نظر ابعاد نیز محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید بر روی ابعاد A3,B4,A4,B4,120چاپ کنید.

 

فروشگاه آنلاین پیشتاز کارتن ایران برای راحتی مشتریان عزیز حداقل تعداد را هزار عدد در نظر گرفته است تا بسیاری از کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک نیز بتوانند چاپ اختصاصی را سفارش دهند و مدت زمان لازم نیز دوهفته کاری می باشد و متعهد می شود که همه موارد به بهترین شکل انجام گردد.

 

شما عزیزان می توانید برای مشاوره و نحوه سفارش با ما تماس بگیرید وبا مشاوره با کارشناسان پیشتاز کارتن بهترین گزینه را انتخاب کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اشتباهات رایج هنگام ارسال یک محموله

نوع بسته بندی این بارزترین مشکل است جای تعجب دارد که هر روز تعداد زیادی از بسته‌بندی‌ها به ...
admin
25 اردیبهشت 1399

ریبون وکس رزین

ریبون وکس رزین چیست ؟   ریبون انتقال حرارتی وکس رزین با ترکیبی از وکس و مواد تشکیل دهنده ...
سارا اکبری
05 آبان 1401
پاکت پستی فلایر

پاکت های پستی فلایر

امروزه با توجه به نیاز مشتریان محصولات نیز تغییر می کنند از جمله در صنایع بسته بندی ...
سارا اکبری
12 بهمن 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه