ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

بسته‌بندی و رونق کسب و کار

admin
27 تیر 1399
دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید
محصولی تولید می‌شود و میخواهد به دست مشتری برسد پس به نوعی از بسته بندی نیاز دارد که بتوانید با آسودگی خیال به آن تکیه کنید و حتی سبب رونق کسب و کار شود.
بسته بندی مناسب و مطمئن برای انواع محصولات شیمیایی، دارویی، محصولات عمده غذایی و آشامیدنی و حتی شرکت‌های ساختمانی باعث میشود  هیچ‌گونه نگرانی از بروز هرگونه آسیب در زمان ترابری، به مقاصد مورد نظر خود ارسال کنند.
محصول آسیب دیده می‌تواند در یک چشم بر هم زدن روابط بین کسب و کار و مشتری را از بین برده و خوشنام بودن شرکت شما را خدشه‌دار کند و حتی زمان تولید را به تاخیر بیاندازد. بسته بندی مناسب که به طور ویژه ای جهت محافظت و ارتقای وضعیت محصولات شما طراحی شده است ، نقشی کلیدی در استرس‌زدایی از روند ترابری آنها ایفا می‌کنند.
پیشتاز کارتن از بهترین گزینه‌ها برای تولید کارتن مورد نیاز شما است که به دلیل سبک، مقاوم و دوست‌دار محیط زیست بودن از لحاظ اقتصادی هم مقرون به صرفه است. کسب و کارها به سادگی می‌توانند از مزیت سفارشی‌سازی بسته بندی برای محصول خود بهره برده وجعبه های کارتنی  را به عنوان پارامتر برگزیده برای ترابری محصولاتشان انتخاب کنند.

عواملی که تناسب بسته‌ بندی برای کالای شما را تضمین می‌کند

شرکت‌های صنعتی میتوانند روند بسته‌بندی محصولاتشان را با آگاهی از چند عامل مهم، وارد فاز جدیدی کنند. محبوبیت بسته‌بندی دوست‌دار محیط زیست طی سال‌های اخیر شدت گرفته و شرکت‌های صنعتی توجه به خصوصی به آن دارند.
مزایای استفاده از استراتژی‌های پایدار بسته‌بندی‌ها بسیار زیاد است. با این روش، می توانید در کسب و کار خود هزینه‌‎ها را  صرفه‌جویی کرده و با اعمال استراتژی سبز باشید باعث شود تا سهم خود را در اجرای استانداردهای زیست‌محیطی ایفا کنید.
با استفاده از استراتژی پایدار بسته بندی، کسب و کار شما می‌تواند جعبه‌هایی داشته باشد که از مواد بازیافتی ساخته شده و در عین حال چیزی از مقاومت و دوام آنها کم نشده باشد. این گونه بسته‌ بندی به شما این امکان را می‌دهد تا الزامات قانونی هم رعایت شود.
اگر در بسته‌بندی فضای اضافی برای حرکت محصول وجود داشته باشد، در اصل امکان بیشتری برای وارد شدن آسیب به آن وجود خواهد داشت. سایز بسته‌بندی باید با ابعاد و حدود محصول کاملاً همخوانی داشته باشد تا بتواند عملکرد مورد نظر خود را به صورت عملی نشان دهد.
جهت ساخت و تولید کارتن می توانید با همکاران ما در پیشتاز کارتن ایران تماس بگیرید.

 

۰۹۱۲۲۲۵۴۸۰۲
۰۹۳۹۲۲۵۴۸۰۲
۰۲۱۶۶۷۸۱۹۶۳
۰۲۱۶۶۷۸۱۸۹۸

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کارتن اسباب کشی

از مشکل ترین کارها  جابه جا کردن اثاثیه و وسایل از خانه به خانه(یا اداره) دیگر است. ...
admin
18 مرداد 1399

کارتن پستی نارنجی آبی

کارتن پستی نارنجی یا مقوا پستی قدیمی ترین بسته بندی پستی و مرسولات می باشد ,کارتن پستی سایز ...
admin
11 تیر 1399
پاکت پستی فلایر

پاکت های پستی فلایر

امروزه با توجه به نیاز مشتریان محصولات نیز تغییر می کنند از جمله در صنایع بسته بندی ...
سارا اکبری
12 بهمن 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه