ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

ریبون وکس رزین

سارا اکبری
05 آبان 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید

ریبون وکس رزین چیست ؟

 

ریبون انتقال حرارتی وکس رزین با ترکیبی از وکس و مواد تشکیل دهنده رزین ساخته شده است. در میان تمام طیف های ریبون در بخشهای انتقال حرارتی، ریبون وکس رزین از نظر کاربرد همه کاره تر هستند، زیرا به طیف گستردهای از نیازهای چاپ لیبل لجستیک، تولید یا توزیع پاسخ میدهند. ریبون وکس رزین تصویر بسیار خوبی از انواع بارکدها، فونت های بسیار کوچک و تصاویر را ارائه می دهد. این انتخاب ایده آل برای برنامه های بسته بندی و شناسایی خودکار است. از ریبون وکس رزین می توان برای چاپ روی انواع مختلف لیبل های پشت چسبدار استفاده کرد.

 

. ریبون وکس رزین برای مصارف و چاپ های میان مدت استفاده می شود، در صورتی که نیاز باشد چاپ تا پایان عمر کاالهایی مثل لوازم خانگی دوام بیاورد توصیه می شود از ریبون رزین یا سوپر رزین استفاده شود. ریبون وکس رزین همچنین در برابر خراش و رطوبت مقاومت نسبتا خوبی دارد و به راحتی پاک نمی شود، در حالیکه در مقابل مواد شوینده و حلال های شیمیایی مقاومت بالایی ندارد و محو می شود.

 

قبل از اینکه به ملاحظات چاپ با ریبون وکس رزین بپردازیم، بهتر است نحوه چاپ انتقال حرارتی با ریبون را شرح دهیم. در این چاپ حرارتی مناطق خاصی از ریبون روی برچسب ذوب می شود و تصویر مورد نظر، فرایند با استفاده از یک سریا هد ایجاد   می شود. حامل تصویر یا دستگاه تصویربرداری در پرینترهای انتقال حرارتی، هد چاپ حرارتی است که حاوی عناصر گرمایشی )معمولا است که در یک ماتریس چیده شده اند. در واقع پین ها به طور انتخابی گرم می شوند تا الگویی را تشکیل پین دهند که تصویر چاپ شده را نشان می دهد، به این معنی که چاپ انتقال حرارتی در واقع نوعی چاپ دیجیتال است. تصویر یا بارکد در حال چاپ باید در قالب بیت مپ باشد، که بتواند توسط ماتریس پین ها در هد چاپ دوباره ایجاد شود. ریبون وکس رزین از دو لایه تشکیل شده است. یک جوهر بر پایه موم و رزین و یک لایه پشتی که جوهر را در فرآیند چاپ حمل می کند. ریبون و زیرلایه با هم از زیر هد چاپ حرارتی عبور می کنند، جایی که نواحی جوهری که از زیر عناصر گرم شده در هد چاپ می گذرد ذوب می شود و ازلایه پشتی جدا می شود، که باعث می شود آنها به برچسب منتقل شوند و تصویر چاپی نهایی را تشکیل دهند. چاپ انتقال حرارتی مزایای مختلفی نسبت به روش مشابه چاپ حرارتی مستقیم دارد. لیبل پرینترهای انتقال حرارتی می توانند تصاویرتک رنگ یا رنگی را چاپ کنند.

 

 

برای چاپ با ریبون های وکس رزین نیاز به دما و فشار بسیار بالای هد نیست در نتیجه می توان با سرعت بالایی چاپ را انجام داد. ریبون های وکس رزینی هم به صورت تک بوبینه و هم به صورت 2 بوبینه موجود هستند. علاوه بر موارد ذکر شده هنگام خرید (وضعیت جوهر داخلی) و هم به سی اس آی ریبون وکس رزین به جهت ان نیز باید توجه کرد، ریبون های وکس رزینی هم به صورت (وضعیت جوهر بیرونی) وجود دارد.

 

کاربردهای ریبون وکس رزین

 

ریبون های وکس رزین برای طیف گسترده ای از کاربردهای مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله:

_ چاپ بارکد برای محصول و برچسب قفسه های انبار

_ چاپ برچسب های حمل و نقل

_ لیبل اصالت برای محصولات سلامت محور مانند مواد غذایی، تجهیزات پزشکی و…

_چاپ کد قرعه کشی روی برچسب های قرعه کشی

 

 

خوشبختانه پیشتاز کارتن یکی از تامین کننده های اصلی می باشد و با همکاری با تولید کننده های اصلی این محصول، توانسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از فروشنده های اصلی باشد.

مشتریان عزیز می توانند این محصول را بصورت عمده و خرده از فروشگاه انلاین پیشتاز کارتن در اسرع وقت خریداری نمایند.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاکت چاپ اختصاصی

با چاپ اختصاصی برند خود را بهتر معرفی کنید

امروزه با توسعه فروش آنلاین و استقبال مردم از این نوع خرید نقش بسته بندی سفارشات بسیار ...
سارا اکبری
12 دی 1401

تولید کارتن

ساخت فنی در تولید کارتن ابتدا کاغذ مخصوص فلوت وارد دستگاه فیسر میشود و بین دو کنگره ای ...
admin
30 تیر 1399

تفاوت کارتن لمینیتی با کارتن معمولی

تولید کننده کارتن لمینیتی می بایست مراحل چاپ و کارتن سازی را به طور مجزا انجام دهد و ...
admin
13 شهریور 1399
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader