ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

اشتباهات رایج هنگام ارسال یک محموله

admin
25 اردیبهشت 1399
دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید

نوع بسته بندی

این بارزترین مشکل است جای تعجب دارد که هر روز تعداد زیادی از بسته‌بندی‌ها به خاطر بی‌احتیاطی باز می‌شوند و محتویاتشان آسیب می‌بینند. حتی با تجربه‌ترین و با دقت‌ترین شرکت‌های حمل نیز نمی‌توانند سلامت محموله شما را تضمین کنند اگر محصولتان را در یک کارتن مقوایی شل و وارفته بسته‌بندی کرده باشید که برای محصول‌تان بزرگ هم هست. راحت‌ترین راهکار استفاده از جعبه‌ای با سایز متناسب با محصولاتان  است  و همچنین محکم و بادوام باشد که بتواند وزن آن را تحمل کند. در ضمن می‌بایست فضاهای خالی بسته‌بندی را با پرکننده‌های فومی پر کنید تا از محصول شما در برابر ضربه‌ها و تکان‌های  محافظت کنند.

استفاده کردن از کارتن با سایز نا مناسب

استفاده از کارتن پستی بزرگ، عواقبی در پی دارد. بهای ارسال آن افزایش می‌یابد، برای پر کردن فضاهای خالی کارتن پستی باید هزینه بیشتری بابت تهیه فوم‌های بسته‌بندی بپردازید.
در انبار پیشتاز کارتن  جعبه‌های پستی در سایزهای استاندارد موجود است و می‌توانیم خیلی سریع بسته‌بندی‌های مورد نیاز شما را با بهایی کاملاً مقرون به صرفه در اختیارتان قرار دهیم تا به هیچ وجه در این زمینه با مشکل مواجه نشوید. با ما تماس بگیرید

در نظر نگرفتن استحکام کارتن

کارتن باید به حد کافی محکم و بادوام باشد تا وزن محتویاتش را تحمل کند اما این را هم در نظر داشته باشید که اگر کارتن شما درون پالتی قرار گیرد که چند کارتن دیگر روی آن چیده شده باشند، تحمل این همه وزن می‌تواند آسیب‌های مخربی به آن وارد کند. برای همین باید اطمینان پیدا کنید که جعبه می‌تواند چنین فشار و وزنی را تحمل کند. جعبه‌های پیشتاز کارتن با در نظر گرفتن این نوع مشکلات طراحی و تولید شده‌اند.

 محدودیت‌های سایز و وزن

بخاطر عجله داشتن ، دنبال این هستید همه کارها به سرعت به پایان برسند، فقط به فکر بسته‌بندی کردن و ارسال کالایتان هستید. اما اگر بیشتر فکر کنید، متوجه می‌شوید که سایز و وزن جعبه می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هزینه ارسال یک بسته کوچک خیلی کمتر از بسته های متوسط است، در حالی که تفاوت وزن آن‌ها فقط چند گرم است، بنابراین باید دقت کنید. ما با در نظر گرفتن سیستم قیمت‌گذاری اداره پست، جعبه‌های پستی را طراحی کرده‌ایم تا مطمئن شویم قرار نیست بابت بزرگ‌تر یا سنگین‌تر بودن بسته شما بهای بیشتری پرداخت کنید. از سوی دیگر بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین جعبه را برای بسته‌بندی محصولاتتان تهیه کنید.

استفاده نکردن از لیبل

کاملاً مشخص است که باید بر بسته خود آدرس گیرنده را ذکر کنید اما علاوه بر آن باید برای شرکت حمل و نقل مشخص کنید که محتویات جعبه، شکستنی و آسیب‌پذیر هستند یا خیر! یا شاید نباید جعبه را سر و ته گرفت. چنین لیبل‌هایی به خودی خود احتمال آسیب ‌دیدن محتویات بسته‌بندی را کاهش می‌دهند، چون توجه افراد را به خود جلب می‌کنند که با بسته‌بندی سر و کار دارند، به آن‌ها هشدار می‌دهند که درست حمل نکردن آن عواقبی در پی خواهد داشت. اما هر چه تعداد کسانی افزایش می‌یابد که باید این جعبه را حمل یا جا به جا کنند، این احتمال هم افزایش می‌یابد که یکی از این افراد بی‌احتیاطی کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد و پیامدهای آن تا لحظه باز شدن محموله آشکار نشود، کار سختی است که بگوییم این اتفاق کی و کجا رخ داده است.

استفاده نادرست از کارتن

همان‌طور که بیش از حد بزرگ بودن کارتن  و فضای خالی زیاد درون یک کارتن کار بد و اشتباهی است، بیش از حد پر کردن کارتن هم کار درستی نیست، چون این احتمال می‌رود که کارتن شما به خاطر بیش از‌ اندازه پر بودن پاره شود.

 استفاده نکردن از پر کننده ها

این که شما محصول خود را درون چه چیزی  می‌پیچید و برای پر کردن فضای خالی درون کارتن از چه استفاده می‌کنید، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. راهکارهای همچون نایلون حبابدار و فوم‌های پلی استرن گزینه‌های خوبی هستند همچنین گزینه‌های مثل رول‌های فومی‌که از نایلون حبابدار نرم‌تر هستند یا بسته‌های ضربه‌گیر حباب هوا که به فضای بسیار کمی برای انبار کردن نیاز دارند و استفاده از آن‌ها برایتان مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید عمده پاکت های پستی

پاکت پستی یکی از پرمصرف ترین محصولات بسته می باشد و با توجه به انواع محصولاتی که ...
سارا اکبری
19 دی 1401

تاریخچه کارتن سازی

 هنگامی که انسانها در پناهگاههای دائمی سکنی گزیدند ,ناچار شدند غذا را از محل های مختلف جمع ...
admin
28 خرداد 1399

پیشتاز کارتن ایران

فروشگاه اینترنتی پیشتاز کارتن ایران چندین سال است در تولید محصولاتی از قبیل کارتن آماده ، کارتن ...
admin
29 خرداد 1399
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader