ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

با چاپ اختصاصی برند خود را بهتر معرفی کنید

سارا اکبری
12 دی 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پاکت چاپ اختصاصی
امتیاز بدهید

امروزه با توسعه فروش آنلاین و استقبال مردم از این نوع خرید نقش بسته بندی سفارشات بسیار اهمیت دارد و به گونه ای می توان گفت نقش ویترین کسب و کار شما را دارد و همانگونه که می دانیم ویترین یک فروشگاه معرف تمامی آن فروشگاه می باشد و
می تواند با جذابیت خود در همان ثانیه اول رضایت مشتریان را جذب کند و از برند شما یک خاطره خوب در ذهن مشتری ثبت کند و این یک موفقیت در کسب و کار شما می باشد.

پیشنهاد پیشتاز کارتن برای شما چیست؟

پیشتاز کارتن با فراهم کردن این امکان که شما پاکت های بسته بندی با چاپ اختصاصی و برند خود را تولید کنید و بتوانید محصولات خود را با بسته بندی اختصاصی خود را ارسال کنید.

پاکت های بسته بندی با چاپ اختصاصی

هنگامی که سفارشات با بسته بندی اختصاصی و لوگوی کسب وکارشما به مشتریان ارسال می گردد شما با همان یک چاپ اختصاصی چندین روش بازاریابی و تبلیغ را انجام می دهید به عنوان مثال بازاریابی بصری که مشتری با دیدن لوگو و رنگ اختصاصی کسب وکار شما، یک حس خوب و ارزشمند را دریافت می کند و متوجه می شود که برای شما مهم است و هزینه بیشتری را برای بسته بندی با سبک متفاوت متقبل می شوید تا در دنیای کسب وکار برای برند خود جایگاه ویژه ای را کسب کنید، بنابراین کم کم در میان اداره‌های مختلف و افراد معمولی اعتبار کسب کرده و می‌توانید از این اعتبار برای گسترش کسب وکار خود استفاده کنید. پاکت اختصاصی شاید کوچک باشد اما می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت اداره شما داشته باشد.
از مزایای دیگر چاپ اختصاصی می توان به برندینگ اشاره کرد چون هنگامی که پاکت اختصاصی خود را چاپ می کنید رنگ و لوگو و شعار اختصاصی برند خود را معرفی می کنید و این یکی از روش های برندینگ می باشد.

زمانی که لوگو و نام کسب وکار را بر روی پاکت خود درج کنید، مخاطب با آن آشنا شده و در طول زمان آن را به خاطر خواهد سپرد. البته توجه کنید که منظور از چاپ اختصاصی پاکت تنها درج لوگو و نام نیست. چرا که هرکسب وکار و اداره ای به صورت پیش‌فرض این کار را انجام خواهد داد. بهتر است اطلاعات مربوط به کار و حرفه خود را نیز بر روی پاکت درج کنید تا مخاطب راه‌های ارتباطی شما را شناخته و به شما دسترسی پیدا کند.
امروزه با توجه به هزینه های بالای مربوط به تبلیغات در صفحه های شبکه های اجتماعی و یا بیلبورد شهرها، چاپ اختصاصی پاکت کم هزینه ترین ولی موثرترین روش می باشد و بازاریابی خوبی برای شما انجام خواهد شد.

چاپ اختصاصی پاکت پستی را می‌توان روشی کم هزینه و به صرفه برای بازاریابی برند شما دانست. با این کار شما تنها یک بار هزینه طراحی و چاپ می‌دهید اما بارها و بارها از نتیجه آن استفاده می‌کنید. فراموش نکنید که مشتریان شما زمانی که ویژگی خاصی در شما ببینند، آن را با دیگران نیز به اشتراک می‌گذارند. پاکت اختصاصی همان ویژگی خاص شما است که باعث تبلیغات رایگان مشتریان برای برند و محصول شما می‌شود.
قرار نیست که همه پاکت های دنیا سفید، زرد و نخودی باشند شما می توانید متناسب با کسب و کار خود از رنگ های جذاب استفاده کنید زیرا رنگ ها می توانند اثربخشی زیادی برمخاطبین شما داشته باشند و برند شما در ذهن او ماندگار کنند.

همچنین شما می توانید از طرح ها و نوشته های جذاب نیز روی پاکت های بسته بندی خود استفاده کنید که سلیقه و ذوق شما را به مخاطبین انتقال خواهد داد.

اگر قصد دارید پاکت اختصاصی یا پاکت نامه را به نماینده‌ای برای برند خود تبدیل کنید، حتما طراحی آن را به یک طراح خبره بسپارید. طراح می‌داند که چگونه باید پاکت شما را مخصوص برند یا اداره خودتان طراحی کند تا باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطب شود. به علاوه طراح متخصص و باتجربه از کلیشه‌ها آگاه بوده و می‌داند که کدام المان‌ها در یک پاکت اختصاصی مخاطب را خسته و دل‌زده  می‌کند.

پیشتاز کارتن با توجه به سابقه مشتری مداری که دارد یکی از انتخاب های شما مشتریان عزیز می باشد که با طراحی و چاپ و تولید پاکت های اختصاصی برای کسب وکار شما با قیمت مناسب ،کیفیت بالا و تحویل در اسرع وقت توانسته است رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید همچنین شما عزیزان با سفارش حداقل تیراژ که هر سایز پاکت 1000هزار عدد می باشد پاکت اختصاصی خود را سفارش دهید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره با کارشناسان فروش پیشتاز کارتن تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کارتن اسباب کشی

از مشکل ترین کارها  جابه جا کردن اثاثیه و وسایل از خانه به خانه(یا اداره) دیگر است. ...
admin
18 مرداد 1399

لیبل

لیبل چیست ؟ برچسب ظریفی که بر روی کالا چسبانده می‌ شود لیبل نام دارد. لیبل معمولاً حاوی ...
سارا اکبری
05 آبان 1401

اشتباهات رایج هنگام ارسال یک محموله

نوع بسته بندی این بارزترین مشکل است جای تعجب دارد که هر روز تعداد زیادی از بسته‌بندی‌ها به ...
admin
25 اردیبهشت 1399
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه