ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

پاکت های پستی فلایر

سارا اکبری
12 بهمن 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پاکت پستی فلایر
امتیاز بدهید

امروزه با توجه به نیاز مشتریان محصولات نیز تغییر می کنند از جمله در صنایع بسته بندی نیز می توان این تغییرات و پیشرفت ها را دید حتی در تولید انواع پاکت های پستی که تنوع زیادی دارند و با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید می شود. یکی از انواع پاکت ها, پاکت پستی فلایر می باشد.

پاکت پستی فلایر نوع دیگری از پاکت پستی است که کلا از مواد پلاستیکی تهیه شده است و در واقع از دو لایه پلاستیک برای ساخت انها استقاده می شود که یک لایه پلاستیک سفید و یک لایه پلاستیک مشکی که در اصطلاح به داخل پاکت استرود شده است و ویژگی محرمانه بودن را ایجاد می کند و همچنین برای درب ان نیز از چسب محکمی استفاده شده است.

پاکت پستی فلایر نیز همانند سایز پاکت های پستی دارای مشخصات پستی می باشد و دارای آدرس گیرنده و فرستنده می باشد و برای نوشتن بر روی این پاکت ها بهتر است از ماژیک و یا برچسب استفاده کرد.

پاکت پستی فلایر دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارد و دوخت بسیار محکم و همچنین مقاومت خوبی در برابر پاره شدن دارد و همین ویژگی ها کاربرد انها را بیشتر کرده است.

پاکت های فلایر نیز در ابعاد مختلفی تولید می شوند :

A3 پاکت پستی فلایر سایز •

A4 پاکت پستی فلایر سایز •

B4 پاکت پستی فلایر سایز •

از پاکت های پستی فلایر در شرکت ها، اداره ها و صاحب کسب وکارهای کوچک و بزرگ فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی می توانند برای بسته بندی و ارسال اوراق و محصولات خود استفاده نمایند.

عواملی وجود دارد که بر روی پاکت پستی فلایر تاثیر دارد از جمله میتوان به جنس، وزن، اندازه اشاره کرد که نشان دهنده کیفیت  پاکت می باشد. لازم به ذکر است که هنگام خرید پاکت موارد ذکر شده بسیار مهم می باشد زیرا در سالم رسیدن مرسوله به مقصد و دست مشتری بسیار اهمیت دارد و در واقع ارتباط مستقیمی با رضایت مشتری دارد.

تنوع  در محصولات بسته بندی به اختصاصی شدن نوع بسته بندی شما کمک می کند و شما می توانید یک بسته بندی خاصی داشته باشید و این در دنیای مارکتینگ و حس بصری نقش بسزایی دارد و بازاریابی شما را متحول می کند و حس خوبی را به مشتری القا نمایید و تجارتتان را ارتقا دهید و در دنیای رقابتی کسب و کار جایگاه بسیار خوبی را به دست اورید.

پاکت پستی فلایر

پاکت پستی فلایر را از کجا بخرم؟

پیشتاز کارتن ایران با توجه به سابقه خوبی که در تامین و ارائه انواع محصولات بسته بندی دارد، یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی پاکت پستی فلایر می باشد و مشتریان عزیزی که تمایل به خرید عمده و تعداد بالا پاکت پستی را دارند به راحتی می توانند سفارشات خود را به صورت سفارش پاکت پستی عمده در فروشگاه آنلاین پیشتاز کارتن ثبت کنند.

فروشگاه آنلاین پیشتاز کارتن ایران با ارائه تمامی محصولات بسته بندی پستی از جمله انواع ابعاد کارتن پستی، کارتن پستی سایز یک، کارتن پستی سایز دو، کارتن پستی سایز سه، کارتن پستی سایز چهار و… کارتن پستی سایز نه و انواع پاکت پستی حبابدار، پاکت پستی محرمانه نایلون مشکی، پاکت پستی لمینه مشکی، پاکت پستی متالایز و پاکت پستی فلایر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کنار صاحب کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد و همچنین می توانید در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت قبل از خرید از کارشناسان فروش پیشتاز کارتن مشاوره دریافت کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاکت پستی حبابدار

    پاکت پستی از پر کاربردترین انواع پاکت‌‌ها می‌باشند که در چهار نوع حبابدار، نایلون مشکی، پاکت لمینه مشکی، پاکت ...
سارا اکبری
18 مهر 1401
پاکت چاپ اختصاصی

با چاپ اختصاصی برند خود را بهتر معرفی کنید

امروزه با توسعه فروش آنلاین و استقبال مردم از این نوع خرید نقش بسته بندی سفارشات بسیار ...
سارا اکبری
12 دی 1401

پیشتاز کارتن ایران

فروشگاه اینترنتی پیشتاز کارتن ایران چندین سال است در تولید محصولاتی از قبیل کارتن آماده ، کارتن ...
admin
29 خرداد 1399
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader